Veelgestelde vragen

Hoe kan ik aan deze promotie deelnemen?

De termijn om je cashback te claimen is binnen 30 dagen na de aankoopdatum van je nieuwe in aanmerking komende HP-printer. Zorg dus dat je zich ruim van tevoren aanmeldt voor HP Instant Ink om je online claim in te dienen.

De actieproducten staan op de pagina Actieproducten.

Raadpleeg onze pagina Hoe werkt het? voor meer informatie over hoe je je online claim kunt indienen.


Hoevaak kan ik aan deze promotie deelnemen?

Tijdens de actieperiode worden er maximaal 5 cashbackclaims per bedrijf of persoon geaccepteerd.


Mijn product staat niet op de lijst van in aanmerking komende producten, komt het in aanmerking voor de promotie?

Wij bieden alleen een vergoeding voor de aankoop van actieproducten die voorkomen op de lijst met Actieproducten op deze website.


Hoe kan ik mijn aankoopbewijs gereed maken om tijdens de aanvraag procedure te uploaden?

Bon/aankoopbewijs:

Als je een scanner hebt; scant je het aankoopbewijs en klik opslaan zodat je het kunt uploaden vanaf je computer.

Als je geen scanner hebt, neem dan met je mobiel, digitale camera of tablet een foto van het aankoopbewijs. Je kunt de foto dan naar je computer sturen via e-mail of overdragen met een USB-stick. Als je via je tablet je claim indient, kunt je de foto uit de fotogalerij van je tablet uploaden.

Digitale kopie/online aankopen:

Print en scan zoals aangegeven onder 'Bon/aankoopbewijs'.

Sla het aankoopbewijs zo op dat je het makkelijk kunt uploaden.

Neem een screenshot van je aankoopbewijs en sla dit als PDF of JPEG-bestand op. Als je aankoopbewijs als een JPEG-bestand wilt opslaan; plakt je de genomen screenshot eerst in Microsoft Paint. Sla het bestand vervolgens op als een JPEG.

Als je via een tablet computer je claim indient; neemt je een screenshot van het aankoopbewijs. Je kunt het screenshot van je fotogalerij uploaden.

Algemene vereisten voor het uploaden van documenten:

Wanneer je een document scant of een foto neemt; moeten alle benodigde details duidelijk leesbaar zijn. Een wazig of onduidelijk aankoopbewijs kan je claim ongeldig maken.

Geüploade bestanden moeten in een PDF-, JPEG- of PNG-indeling zijn. De maximale grootte van elk document is 2 MB.

Indien nodig kunt je meerdere documenten uploaden. Selecteer tijdens het claimproces de bestanden één voor één en klik op 'Uploaden'.


Waarom kan ik mijn aankoopdatum niet selecteren?

Dit komt waarschijnlijk door het volgende:

  • Je hebt de aanvraagtermijn om een claim in te dienen gemist
  • De aankoopdatum valt buiten de actieperiode
  • Je bent te vroeg met het indienen van je claim

Raadpleeg je aankoopbewijs en de Algemene Voorwaarden van deze promotie en de opgegeven claim periode.


Hoe kan ik een aankoopbewijs uploaden?

Zorg dat je documenten gereed zijn om te uploaden en doorloop de volgende stappen tijdens het claimproces

Selecteer 'Bestand kiezen' om documenten te uploaden, zoek het bestand dat je wilt uploaden en klik op 'Openen'. De naam van het geselecteerde document wordt weergegeven op de webpagina, controleer of dit het juiste document is en selecteer 'Uploaden'.

Herhaal dit proces voor eventuele aanvullende documenten. De toegevoegde documenten worden in een lijst weergegeven. Als het verkeerde document is geselecteerd, kunt je dit heel eenvoudig verwijderen door de knop 'Verwijderen' te gebruiken (prullenbakpictogram). Als je alle benodigde documenten hebt geüpload, selecteert je Volgende.


Hoe kan ik mijn accountgeschiedenispagina uploaden?

Zorg dat je documenten gereed zijn om te uploaden en doorloop de volgende stappen tijdens het claimproces

Selecteer 'Bestand kiezen' om documenten te uploaden, zoek het bestand dat je wilt uploaden en klik op 'Openen'. De naam van het geselecteerde document wordt weergegeven op de webpagina, controleer of dit het juiste document is en selecteer 'Uploaden'.

Herhaal dit proces voor eventuele aanvullende documenten. De toegevoegde documenten worden in een lijst weergegeven. Als het verkeerde document is geselecteerd, kunt je dit heel eenvoudig verwijderen door de knop 'Verwijderen' te gebruiken (prullenbakpictogram). Als je alle benodigde documenten hebt geüpload, selecteert je Volgende.


Welke betaal informatie moet ik doorgeven tijdens het online claimproces?

Je zal worden gevraagd om de volgende informatie:

  • IBAN
  • Bic/Swift
  • Naam rekeninghouder

Ik heb zojuist een claim ingediend, wat is de volgende stap?

Je claim wordt door een van onze medewerkers gecontroleerd en de status van je claim wordt je via e-mail doorgegeven. Wij houden je via e-mail op de hoogte van de status van je claim. Je kunt ook de functie Volg je claim op deze website gebruiken om de status van je claim te bekijken.


Ik heb een claim ingediend, maar geen verdere updates ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer het e-mailaccount dat je hebt opgegeven op het claimformulier. Mogelijk hebt je toch e-mails over deze promotie ontvangen. Controleer je spam / ongewenste email items. Je kunt ook de functie Volg je claim op deze website gebruiken.


Ik heb een e-mail over ontbrekende informatie ontvangen. Wat betekent dat en wat moet ik doen?

Raadpleeg de e-mail die je hebt ontvangen. Mogelijk hebt je onvoldoende informatie verstrekt.

Vaak voorkomende redenen voor het ontbreken van gegevens:

  • Het aankoopbewijs was niet leesbaar
  • Het aankoopbewijs toont geen aankoopprijs, product of naam van de retailer
  • Het ontvangen document was geen aankoopbewijs
  • Er is een opdrachtbevestiging ingediend waarop de gekochte producten niet zijn terug te vinden. Wij willen je vragen om aanvullende documenten aan te leveren die je claim ondersteunen, zoals een afleveringsbewijs of factuur
  • Het opgegeven serienummer is ongeldig
  • De opgegeven bankgegevens komen niet overeen met de gegevens van de claimende partij/onderneming

Hoe lang duurt het voordat ik mijn vergoeding ontvang?

De betaling wordt gedaan binnen het tijdsbestek dat in de Algemene Voorwaarden van de promotie staat vermeld.


Waarom heb ik mijn vergoeding nog niet ontvangen?

Als je een e-mail hebt ontvangen waarin staat dat de vergoeding is goedgekeurd, controleer dan het volgende:

  • Raadpleeg de Algemene voorwaarden van de actie voor informatie over vergoedingstermijnen
  • Controleer je bankafschriften op de vergoeding bedrag dat je verwacht.
  • Neem hier contact met ons op als je de betaling nog steeds niet kunt vinden

Contactformulier


Als je vragen hebt of problemen ondervindt in verband met deze actie, is ons actieondersteuningsteam je graag van dienst.

Telefonisch: 0207960984

We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur, met uitzondering van nationale feestdagen. Alleen voor gesprekken vanaf een vaste telefoon geldt het lokale beltarief.

Al geclaimd?

Volg de voortgang van je claim door het ID-nummer van je claim in te vullen. Je claim ID kun je vinden in de email welke wordt toegezonden nadat je de claim hebt ingediend.

Claimen? Begin vandaag!

Claim nu
Heb je een vraag? Bekijk hier de veelgestelde vragen.